Afstand versus vervoersmiddel:
Antwerpse werknemers die in en buiten de stad wonen
Bij de werkende bewoners schuift het kruispunt tussen de regelmatige fietser en de regelmatige autogebruiker op naarmate de afstand toeneemt, en situeert zich tussen de 7,5 en 10 km. Het aandeel regelmatige autogebruikers kent echter een lager percentage dan bij werknemers in de stad Antwerpen. Dit duidt op duurzamere verplaatsingen door bewoners van de stad zelf.
Regelmatig autogebruik
Regelmatig fietsgebruik
Regelmatig OV-gebruik
Afstand versus vervoersmiddel:
Antwerpse werknemers die in en buiten de stad wonen
Bij de werkende bewoners schuift het kruispunt tussen de regelmatige fietser en de regelmatige autogebruiker op naarmate de afstand toeneemt, en situeert zich tussen de 7,5 en 10 km. Het aandeel regelmatige autogebruikers kent echter een lager percentage dan bij werknemers in de stad Antwerpen. Dit duidt op duurzamere verplaatsingen door bewoners van de stad zelf.
Regelmatig autogebruik
Regelmatig fietsgebruik
Regelmatig OV-gebruik